Eelmisel aastal käisin autoga teeninduses ja kurtsin, et kui suure hoo pealt käik välja võtta ja peale seda pidurdada, siis mootori pöörete arv hakkab kõikuma. Teeninduses (väga viisakas teeninduskoht) öeldi, et kui nemad minu autoga sõitsid, siis pöörded ei kõikunud. Lisaks küsiti veel, et kas Teile autokoolis ei õpetatud käikudega pidurdamist? Pidurdage palun edaspidi käikudega ja Teil pöörete kõikumise muret ei ole!
Sel aastal läksin jällegi autole aasta hoolduse tegemiseks samasse teenindusse. Peale 2,5 h tööd anti mulle teada, et võin autole järele minna. Astusin kenasti teenindusleti äärde, kus siis loeti ette asjad, mida vaja teha võimalikult kiiresti, mida tuleb teha tõenäoliselt enne järgmise aasta hooldust ning millega kannatab järgmise hoolduseni. Lõpuks küsiti, et kas ma sõidan oma autoga vähe, et pidurikettad roostes on? Ma ütlesin, et nädalavahetusel jah 3 päeva seisis, aga muidu sõidan ikka iga päev. Selle peale öeldi: ahah, asi on siis järelikult selles, et te pidurdate kas liiga vähe või liiga nõrgalt. Palun pidurdage edaspidi kuidagi sportlikumalt!
Alates selle nädala teisipäevast pidurdan ma (B-kategooria juhtimisõigus alates 1998. aastast) käiku sees hoides sportlikult. Seega kui te näete mind suure hooga foori alla kiirustama ja seal sportikult pidurdamas, siis asi on selles, et ma hõõrun roostet piduriketastelt maha!
Kipun selle sportliku pidurdamise peale nüüd ka sportlikult kiirendama... Ei ole julgenud vaadatagi kuidas see keskmisele kütusekulule mõjub...
No comments:
Post a Comment