Volts hõikas mulle lisaks sellele, et ABS ei tööta, et nüüd oleks vaja jälle teenindusse minna. Et ma juba kolmapäeval sattusin juba Info Autos olema, küsisin mida sellel korral teha vaja on. Noh õli ja õlifiltri vahetus nagu alati, õhu- ja salongifiltri vahetus ning juba mitu hooldust tagasi on märgitud, et pidurivedelik vajaks suure veesisalduse tõttu vahetamist. Õhufiltri vahetus ei tulnud mulle üllatusena, sest kui paar kuud tagasi sai mootori elektroonilist õhulugejat puhastatud, vaatasin ka õhufiltri üle ning selge see, et see vajas vahetamist. Siiani on kõiki asju lasknud IA teha, aga nagu hea klassivend küsis, et miks ma seal käin, kas autol on garantii. Ei ole, tõepoolest. Miks ma siiani seal käin, on põhjus, et saaks ametliku teeninduse poolt templi hooldusraamatusse ja kui ükskord müüma hakkan, siis on hea öelda, et kogu ajalugu on seal. Samal ajal aga lasen muid asju ju ka mujal teha, seega alleshoitud ostu ja hooldusearved koos kuupäevadega oleks võib-olla isegi suurem argument. Ega iial ei tea, kes ostma tuleb. Pealegi ma ei hakka tead nii pea müüma. Seega vahetasin täna ise 10€ eest õhufiltri ära.
Esmaspäeval saan salongifiltri ka kätte, siis kuju järgi vaatan kuhu ta sobida võiks - variante on praegu mitu ja service manuali ka millegi pärast sellele autole kaasas pole. Ju arvatakse, et keegi ise ei tahaks oma autot hooldada.
No comments:
Post a Comment